Eradicatorul
Lois este îngrijorată în privința lui Jordan pe măsură ce el și Sarah se apropie din ce în ce mai mult. Între timp, Clark îi face o vizită Lanei. De asemenea, Jonathan petrece din ce în ce mai mult timp alături de John Henry.