Încredere distrusă
Clark se răzgândește în privința deciziei sale de a-l lăsa pe Jordan să joace fotbal. Între timp, Lois îl anchetează în continuare pe Morgan Edge și trebuie să încerce să aibă încredere într-un aliat neașteptat.