Prin valea morții
Lois și Henry John Irons nu reușesc să se pună de acord în privința felului în care îl vor opri pe Morgan Edge. Între timp, Jonathan îl încurajează pe Jordan să se concentreze pe puterile sale pentru a-l găsi pe tatăl lor.