Siguranță intrinsecă
Superman îi face o vizită lui Morgan Edge. Între timp, Lois și Chrissy lucrează împreună la un articol. Jonathan găsește o sursă distractivă și binevenită de distragere a atenției în timpul unei zile foarte stresante la școală.