Ultimii fii de pe Krypton
Cel mai mare coșmar al lui Superman se adeverește, iar Lois o înfruntă pe Leslie Larr. Între timp, Lana, Kyle și Sarah decid să rămână pentru a-i da o mână de ajutor generalului Lane.