Vino pe aici
Spencer, hotărât să-și protejeze coechipierii de pedepse nemeritate, își riscă propriul viitor. Olivia și Layla pun sub semnul întrebării planurile de după absolvire, dar găsesc răspunsuri unde nu se așteptau.