Tot ce îmi trebuie
Atunci când Spencer trebuie să ia încă o decizie majoră, el alege să-și petreacă timpul cu cele mai importante persoane din viața lui. Jordan este îngrijorat în privința posibilităților de recrutare și apelează la Billy pentru sfaturi.