Nu ies așa!
Gașca sărbătorește o zi de naștere, dar nu toți sunt bucuroși. Pe măsură ce relația dintre Olivia și Spencer devine mai puternică, Olivia se luptă cu ruptura dintre Billy și Spencer. Sentimentele îngropate ale lui Jordan ies la suprafață.