Seara balului
Grupul e gata să sărbătorească balul de absolvire împreună, însă Spencer se trezește reparând o greșeală făcută de colegii săi de echipă care ar putea avea consecințe majore. Olivia încearcă să-și facă sponsorul să-i ia în serios sobrietatea.