Cum vara se termină și carierele de jucători de fotbal la colegiu încep, Spencer încearcă să se adapteze la mai mult decât programul lui brutal de antrenamente. Olivia e încântată de noul ei loc de muncă, dar nu e cum a crezut c-o să fie.