Haide!
După săptămâni de muncă grea la antrenamente și având în vedere că meciul se apropie, Spencer are mari speranțe să joace în primul său meci la facultate. Încercând să-și găsească locul în echipă, Jordan formează o legătură cu unii dintre seniori.