Etichete
Spencer simte presiunea și trebuie să-și dea seama care este marca lui NIL, dar descoperă că nu este singurul care are probleme în a descoperi cine este cu adevărat. Povestea Oliviei complică lucrurile pentru Jordan și, potențial, și pentru ea.