Schimbări
Spencer continuă să încerce să dovedească tot ce poate în timpul antrenamentelor, ceea ce pare să treacă neobservat, dar când un coleg se oferă să-l ajute să-și formeze un alt plan pentru a reveni pe teren, el se gândește să accepte ajutorul.