Cuburi muzicale
Pocoyo și Pato se distrează cu niște cuburi magice, care se fac turnuri când aud muzică. Dar distracția se transformă în dramă când Pato e prins în vârful unui turn. Cum poate Pocoyo să-și readucă prietenul înapoi pe pământ, în siguranță?