Umbrela
Pocoyo găsește o umbrelă. El și prietenii săi se distrează, jucându-se cu umbrela și încercând să-și dea seama ce este. Când începe să plouă, Pocoyo - cu ajutorul copiilor din public - descoperă scopul umbrelei!