Dansul lui Pocoyo
Pocoyo găsește un radio. Pato își arată mișcările moderne și amuzante de dans, iar Elly își demonstrează delicatețea și abilitățile la balet. Pocoyo aude un ritm care îi place și își găsește stilul. Fiecare poate dansa în felul său special!