Strălucește, strălucește
Elly găsește o stea frumoasă, care a căzut din cer. O iubește și vrea să o păstreze doar pentru ea. Dar Pocoyo o face să realizeze că o stea e făcută pentru ca toți să se bucure de ea. Împreună o pun înapoi pe cer.