Să mergem în camping
Se plănuiește o excursie cu cortul, dar Pocoyo și Pato au prea multe bagaje. În final, realizează că tot ce-ți trebuie pentru camping sunt prietenii tăi și că nu contează dacă ești acasă sau ești plecat.