Vremea de somn
E vremea de culcare pentru Pocoyo și Pato, dar Pocoyo nu e obosit. De fiecare dată când Pato e pe cale să adoarmă, e deranjat de Pocoyo. În cele din urmă, acesta obosește și adorm împreună.