Ziua de naștere a Balenei
E ziua de naștere a Balenei. Pocoyo, Elly și Pato se întristează pentru că toate cadourile pentru Balenă s-au stricat pe drum. Dar Balena e fericită doar să îi vadă. De prieteni ai nevoie la o petrecere!