Postul de biciuire
În timp ce Decourcy se pregătește să-l ducă pe Sinclair Dryden în fața judecătorului, Jackie găsește un martor cheie. Siobhan ajunge la o înțelegere în numele familiei Mendoza. O persoană dragă îi oferă lui Caysen o a doua șansă.