Sensibilitate
Jackie dă dovadă de vulnerabilitate atunci când un atac blochează ancheta Dryden, dar Decourcy continuă. Caysen este adus ca anchetator în biroul procurorului. Siobhan se gândește dacă merită să riște totul pentru a dezvălui adevărul.