Un program al dezordinii
Când Victoria Dryden fuge de acasă, Jackie încearcă să o găsească. Caysen caută dreptate pentru un membru al Strike Force. Decourcy se află în Brooklyn și are grijă de tatăl său, în timp ce Siobhan se confruntă cu o serie de simptome.