Urât cum am spus
Jenny își propune să-l ajute pe Jackie să-și recupereze slujba de la FBI. Presiunea asupra lui Decourcy crește atunci când un coleg obține o condamnare. Caysen depune mărturie la un proces federal și este orbit de consecințe.