Zei și monștri
Jackie primește o ofertă de muncă, dar habar nu are în ce se implică. Decurcy primește o veste proastă care îl duce înapoi în Brooklyn. Siobhan preia un caz împotriva unui colos din construcții. Jenny este voluntară la un centru comunitar.