Du-mă acasă!
De vreme ce dovezile împotriva lui Sinclair Dryden se adună, Jackie ia măsuri. În timp ce Decourcy luptă pentru a dovedi nevinovăția lui Curtis Whitaker, Caysen analizează un compromis. Siobhan face progrese în cazul ei, dar apoi are un eșec.