Podurile din Boston se prăbușesc
Pe măsură ce Jenny se apropie de Diarmuid Doyle, Jackie este eliberat din spital și vrea să se răzbune. Siobhan îi cere ajutorul lui Decourcy pentru a dezvălui infracțiunile făcute de Needham Industries. Biroul procurorului se lovește de un obstacol.