Vorbește când ești nervos
Decourcy preia un caz care implică un ofițer de poliție ucis și îi cere ajutorul lui Caysen. În timp ce familia Dryden încearcă să-și rezolve problema cu Victoria, membrii familiei Rohr o duc pe Benedetta la NYU. Siobhan primește un telefon supărător.