Copenhaga
Axe îl trimite pe Wags să afle informații compromițătoare despre Prince, descoperind o slăbiciune care ar putea distruge ambițiile lui acestuia. O vizită la Axe Cap îi pune pe Wendy și Tanner în conflict.