Schema fără limite
Axe face niște mișcări importante, având o sursă de inspirație neconvențională. Chuck face niște lucruri disperate pentru familia sa. Tensiunea se intensifică în relațiile lui Wendy. Chuck și Sacker manipulează un fost colaborator.