Noii Decas
Bobby Axelrod atinge o nouă piatră de hotar. Chuck se chinuie s-o scoată la capăt, iar el și Wendy încearcă să se adapteze unei noi situații. Atmosfera e tensionată la Axe Cap, acum că Taylor Mason s-a întors.