Imploră, mituiește, hărțuiește
Chuck se întoarce la Alma Mater ca să verifice o oportunitate. Marea afacere a lui Axe e umbrită de o criză în familie. Taylor își afirmă independența cu o mișcare riscantă. Chuck o pune pe Wendy într-o poziție ciudată.