Niciun drum spre casă
Chuck, Axe și Prince fac planuri pentru a se păcăli și a se învinge unul pe celălalt. Wendy se chinuie să își pună viața personală la punct. Alianțele se transformă într-o bătălie care duce viitorul Axe Capital pe o pantă neașteptată.