Zona oportunităților
Cea mai recentă mișcare a lui Axe îl duce înapoi la începuturi, dar îl pune și în linia de foc a lui Mike Prince. Chuck pășește într-un rol nou și întâlnește un coleg fascinant. Taylor încearcă să salveze o oportunitate ratată.