Testul Chris Rock
Axe își vede de interes la conferința lui Mike Prince. Chuck se luptă cu demonii lui și alege un nou drum. Wendy preia controlul când Axe Cap se confruntă cu o amenințare. Taylor înfruntă o figură din trecutul lor.