Fumul victoriei
Întrezărind victoria la orizont pentru banca lui, Axe vrea să-și asigure conturile luând de la Prince, mișcare ce se dovedește mai complicată decât pare. Chuck, Prince și Sacker plătesc prețul personal al planului lor.