După ultima lor întâlnire cu Charles, tensiunile sunt la cote maxime cu PLL și orașul Rosewood. Marele moment al Ariei de a-și vedea lucrarea expusă într-o galerie de artă este în pericol, Ella este hotărâtă să o țină în siguranță acasă.