Pe măsură ce relațiile romantice avansează, Mincinoșii investighează un nou suspect în cazul crimei. Aria trebuie să-i spună adevărul lui Ezra despre implicarea ei în cartea lui. Spencer și Caleb se luptă cu o scurgere de informații media.