Pe măsură ce cel de-al șaselea sezon începe la câteva momente după finalul sezonului cinci, Aria, Emily, Hanna, Spencer și Mona sunt prinși în afara „casa de păpuși”, unde chinuitorul lor mascat, Charles, i-a ținut -- fără unde să fugă.