Cine a ucis-o pe mama lui Toby? Cine a lovit-o pe Alison în cap cu piatra în noaptea în care a dispărut? Cine este Red Coat? Cine a ucis-o pe Bethany? Cine este Văduva Neagră? De ce „A” a vizat PLL-urile în tot acest timp?