Întrebări despre noul mister ies la suprafață pe măsură ce fetele sunt forțate să rămână în Rosewood. O Aria neliniştită începe să pară suspicioasă în timp ce se întoarce puţin prea repede la Boston. Dar ar putea fi Aria vinovata?