Cu toate semnele care indică pe Lesli ca chinuitorul în hanorac, MM au misiunea de a obține dovezi concrete înainte de a-și aduce concluziile la poliție. Dar pe măsură ce fetele își intensifică investigația, amenințările lui „A” cresc.