Panica se instalează pentru Mincinoși când ancheta se îndreaptă către Radley. Aria, Emily, Hanna și Spencer se regăsesc pe un teritoriu familiar, cu Departamentul de Poliție Rosewood care le bate la ușă în căutarea răspunsurilor.