Mona se întoarce la Rosewood într-o stare foarte fragilă, trebuind să răspundă poliției pentru că și-a înscenat moartea. Lucrurile se înrăutățesc atunci când se confruntă cu implicarea involuntară a lui Lesli în complotul Monei.