Sfârșitul lui Ginni
Ri'Chard, Diane și Elsbeth Tascioni sunt angajați pentru a negocia un contract pentru un soț și o soție care încearcă să stabilească o compensație echitabilă pentru naștere. Dar o nouă provocare apare când fătul nenăscut obține reprezentare în instanță.