Finalul unei sâmbete
Nepotul lui Ri'Chard își pierde donatorul de măduvă osoasă și toți cei de la Reddick & Associates încearcă totul pentru a-i salva viața. În mijlocul căutării, Liz descoperă că Ri’Chard are planuri ascunse.