Sfârșitul fotbalului
Ri'Chard și Liz fac echipă pentru a lucra la un caz despre discriminarea rasială dintre un antrenor de culoare și proprietarul unei echipe NFL. Ben-Baruch se întoarce și are neînțelegeri cu Carmen.