Sfârșitul lui Eli Gold
Procesul lui Eli Gold este în desfășurare, iar Marissa Gold face parte din echipa sa juridică. Liz și Ri'chard încearcă să-și consolideze relațiile de lucru, ducând la o descoperire surprinzătoare despre istoria lui Ri'chard și tatăl lui Liz.