Sfârșitul democrației
Diane, Liz și Ri'Chard fac o strategie cu Neil Gross. Jay o aduce pe Carmen în Colectiv pentru a ajuta la extragerea de informații de la o persoană care crede în supremația rasei albe. Diane și Kurt se confruntă cu probleme de relație.