Începutul sfârșitului
După ce a devenit parteneră principală, Liz e forțată să-l accepte pe Ri'Chard Lane ca fiind noul partener, adus ca să ajute cu gestionarea angajaților și a clienților. Între timp, Diane are senzația de déjà vu, în timp ce-și găsește drumul în noul birou.